24 Ιουνίου, 2013

ΜΕΡΟΣ 2ο:ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Το πρωί της 13ης Δεκεμβρίου του 1943 ,οι Γερμανοί έμπαιναν στα Καλάβρυτα. Οι κάτοικοι αν και το γνώριζαν παρέμεναν στο χωριό γιατί μια τυχόν φυγή τους από αυτό θα ενεργούσε εναντίον τους. Οι καμπάνες άρχισαν να χτυπούν και μετά από λίγο μαζεύτηκαν όλες οι γυναίκες και τα παιδιά κάτω από 14 χρονών στο σχολείο,ενώ οι άντρες 700 μέτρα πιο ψηλά από το νεκροταφείο.Ο αριθμός των ομήρων έφτανε τα 490 άτομα.Οι περισσότεροι νόμιζαν οτι δεν θα γίνουν εκτελέσεις. Η εκτελεστική διμοιρία όμως του 79ου Συντάγματος ήταν έτοιμη.


 
<<Εκεί που καθόμασταν μας έκαναν νόημα να σηκωθούμε. Μετά άρχιζαν να μας θερίζουν. Όταν έπεσαν όλοι ερχόντουσαν οι Γερμανοί βουλιάζοντας τα πόδια τους στο αίμα,και έδιναν την χαριστική βολή. Ήμουνα ζωντανός. Είχα δίπλα μου έναν γείτονα που μου λέει ψιθυριστά "έρχεται η σειρά μας". Φτάνουν σ'εμάς. Δίνουν μια πιστολιά στον γείτονα και τον αποτελειώσαν. Εγώ όπως έχω το χέρι μου πάνω στο κεφαλή,μου δίνουν πιστολιά,η σφαίρα τρυπάει το χέρι μου και με λάβωσε στο μέτωπο. Δεν πέθανα. Μετά από δέκα λεπτά έρχεται ένας δεύτερος,με πιάνει από τον γιακά ,μου γυρίζει το πρόσωπο και μου δίνει άλλη μια. Έμεινα αναίσθητος... Κάποτε φύγανε... Ανασηκώθηκα... Όταν έφυγα το πόδι μου Βούλιαζε ως το γόνατο από το αίμα....>>
( Μαρτυρία Αργύρη Φερλελή)

Τη στιγμή που η πόλη παραδινόταν στις φλόγες,οι Γερμανοί είχαν "ξεχάσει"τα γυναικόπαιδα μέσα στο σχολείο. Όταν η φωτιά πλησίαζε,μέσα στον πανικό τους έσπασαν την κλειδαμπαρωμένη πόρτα και βγήκαν από το καιόμενο κτίριο...Τις επόμενες μέρες οι γυναίκες κουβαλούσαν τους άντρες τους στο νεκροταφείο για να τους θάψουν. Τα Καλάβρυτα έγιναν η πόλη του ατέλειωτου θρήνου.


ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ:Στα διαβόητα στρατόπεδα του ολέθρου,εκατοντάδες Έλληνες μετατράπηκαν σε αντικείμενο φρικτών πειραμάτων από τους "γιατρούς" των χιτλερικών SS. Εβδομήντα χιλιάδες Έλληνες συγκαταλέγονται στα ανθρώπινα πειραματόζωα που χρησιμοποιούσαν οι ναζί στις φρικαλέες έρευνες τους.

<< Συνολικά εκτιμάται οτι 475.000 άνθρωποι υπέστησαν στείρωση και 5.000 εξ αυτών πέθαναν. Σε πειράματα ευθανασίας μέσα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης χάθηκαν 216.400 άνθρωποι ανάμεσά τους και 5.000 παιδιά.>> Πιστεύει η κα Σταυρούλα Τσινόρεμα,διευθύντρια Σπουδών του μεταπτυχιακού προγράμματος βιοηθικής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Πειράματα έγιναν στην Κρήτη το 1941 σε βρετανούς αιχμαλώτους οι οποίοι μολύνθηκαν με ηπατίτιδα για να μελετηθούν οι αντιδράσεις του οργανισμού. Υπάρχουν στοιχεία όμως που έγιναν σε Έλληνες αιχμαλώτους στην Γερμανία και την Πολωνία. Τον Δεκέμβριο του 1942 στο περίφημο διαμέρισμα 10 του Άουσβιτς I έχουμε 105 Ελληνίδες άνω των 15 ετών που προβλήθηκαν σε πειράματα στείρωσης με ακτίνες X,το ίδιο έγινε και σε άντρες. Σε άλλη περίπτωση στο Άουσβιτς ,100 γυναίκες υποβλήθηκαν σε πειράματα ενδομητριακής στείρωσης.

 Σε πολλές περιπτώσεις το πείραμα γινόταν με το να τοποθετούν στην μήτρα ουσίες όπως υγρή νοβοκαΐνη. Στην συνέχεια τις υπέβαλαν σε ακτινοβολία X και η διαδικασία κατέληγε σε περιτονίτιδα με μεγάλη φλεγμονή των ωοθηκών και υψηλό πυρετό. Μετά αφαιρούσαν τις ωοθήκες και τις έστελναν στο Βερολίνο για ανάλυση. Ο κατάλογος της φρίκης ήταν ατελείωτος. Πολλοί που επιβίωσαν από τα αποτρόπαια πειράματα των ιατρών των SS,κατέληξαν σε θαλάμους αερίου. Στο Άουσβιτς πάλι έβαζαν δείγματα καρκινικών κυττάρων στον οργανισμό αιχμαλώτων. Πολλοί Έλληνες άντρες και γυναίκες επελέγησαν για ανθρωπολογικά πειράματα.

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

Απόσπασμα από τη μαρτυρία της Μπιενβενίδα Μάνο:

<< Μπαίναμε μέσα στο ιατρείο,μας έβαζαν μέσα σε ένα κρεβάτι,μας άνοιγαν τα πόδια και μας έβαζαν μια σύριγγα πολύ μεγάλη,περίπου μισό μέτρο μέσα στην μήτρα,για να ζαρώσουν οι ωοθήκες μας και να μην μπορέσουμε να κάνουμε παιδιά... Ύστερα σου έβαζε ένα χάρακα για να πάρει ακτίνες για να δει αν το φάρμακο έφτασε εκεί που ήθελε στις ωοθήκες. Σε άλλες έκαναν πιο σοβαρά πράγματα. Τους άνοιγαν τις κοιλιές και τους τα έβαζαν όλα μέσα. Αυτές τις έπαιρναν πάντα τα μεσάνυχτα και τις πήγαιναν στο Μπίργκεναου. Εκεί τους έβαζαν κάτι καμένο,πάνω στην κοιλιά για να ζαρώσουν όλα. Και το πρωί όταν τις έφερναν πίσω τις έβλεπες όλες στο κρεβάτι με τις κοιλιές κόκκινες σαν φούσκα από κάψιμο. Τις άφηναν λίγο καιρό να τούς περάσει και μετά τις ξανάπαιρναν>>.

Απόσπασμα από την γραπτή μαρτυρία της Ελεονώρας Κοέν

<< Η δικιά μου εγχείρηση έγινε ως εξής. Με έδεσαν με λουρί πάνω στο χειρουργικό τραπέζι και με το κεφάλι προς τα κάτω. Παρ'όλο που ήμουν με την κεφαλί προς τα κάτω μπορούσα να δω τις τομές που μου 'καναν κάτω από την κοιλιά μου. Είδα ότι μου έβγαλαν ένα όργανο από το κορμί μου και το πέταξαν σε μια λεκάνη. Μετά έμαθα οτι το όργανο αυτό ήταν η αριστερή ωοθήκη μου...>>΄

Αναφορές από την μαρτυρία της Ζερμαίν Μάνο

<< Τους τραβούσαν τα γεννητικά όργανα και τους έβαζαν ενδομήτριες ενέσεις για να μην μπορούν να κάνουν παιδιά. Διάλεξαν κάμποσα κοριτσάκια. Σε τριάντα μέρες τις έβαλαν στο τρένο και δεν τις ξαναείδαμε ποτέ. Λέγανε οτι τις έκαναν μούμιες,τις βαλσαμώσανε>>

ΠΗΓΗ:ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ''ΕΘΝΟΣ'':Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Flag Counter

ΖΩΔΙΑ


ΚΑΙΡΟΣ